niedziela, 13 października 2013

Niedzielnie

Mrrrrrrrrrrrrr...........................
Dobrze mi ...... :)
Totalne leniuchowanie......

Wczoraj wieczorkiem byliśmy u Przyjaciół na "Degustacji Nalewek".
Każdy przynósł co ma.
Trochę się tego uzbierało.
Każdej po jednym kielonku a miedzy 18 a 22 nic się nie powtórzyło.
Tak dla smaczku między innymi były "wisioneczki"  - pychota.

zdjęcie pochodzi z bloga "365 mgnień nikona"
 
Efekt - zasnęłam razem z Zochanką 15 minut po powrocie do domu :D

A dzisiaj - Totalny Leniuchowing :D
Młody gra na Xboxe, Pan Mąż okupuje łóżko pod kołderką - jeszcze śpi a Zochanka zrobiła sobie z niego fotel, a ja mam czas tylko dla siebie czyli nadrabiam zaległości w zaprzyjaźnionych blogach.

P.S.
Młoda dzwoniła -
"Mamuś - krewetki są pycha, kalmarki są pycha" (Ameryki nie odkryła ale teraz bede musiała się z nią dzielić - dotychczas nie chciała spróbować i miałam tylko dla siebie)
"Nurkowałam tylko przy brzegu, a wujek jutro będzie nurkował z butlą ale ja się boję więc chyba nie będę, ale dziś byliśmy na łodzi z oknem w dnie to narobiłam zdjęć i filmów to jak wrócę to wam rafę pokażę"

Niech się dzieciak cieszy póki może.
Pojutrze wraca do szarej Polski, deszczem i chłodem skąpanej.
Przeżyje szok termiczny to tylko wspomnienia jej zostaną.



 

43 komentarze:

  1. Mrrrrrrrr....
    Przechodzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiśnie dobre są...
    Przechodzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie mój komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmmmmmm, ciekawe, .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie można komentować wpisów? Na tym polega blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś mi wyjaśni, co tu się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  7. No ok. Ktoś ma niezły ubaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cierpliwość to wspaniała cecha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się człowieku odważysz i powiesz dlaczego usuwasz moje komentarze, które kulturalnie wyrażają myśli?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy coś złego w nich piszę? Źle się wyrażam?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie prościej odpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  12. A kuku, nadal tu jestem.

    OdpowiedzUsuń
  13. I pomyśleć, ze cały czas nabijam licznik wyświetleń, a tak mnie się traktuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. A te wiśnie na zdjęciu są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ktoś zna dobry przepis na takie wiśnie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę musiał na swoim blogu dać odnośnik do tego, bo tu się dzieją ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz w życiu spotykam się z usuwaniem najzwyklejszych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjawisko to wymaga głębszej analizy i obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odezwij się właścicielu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja chce się dowiedzieć tylko, dlaczego moje posty znikają?

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybko poszło tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  22. A nie lepiej napisać choć jedno zdanie?

    OdpowiedzUsuń
  23. I było by po wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz jakieś GG albo coś, to może tam mi wyjaśnisz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Po wielu latam blogach ale z takim czymś spotykam się pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Idę do sklepu, pojawię się niebawem. Może wtedy się dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem, bułeczki kupione, kiełbaska też. Miałem zasiąść przed TV ale tu sie dzieją ciekawsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. I to bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, ze dzisiaj spokojnie dojdziemy do 12 tyś wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam cały dzień do wieczora.

    OdpowiedzUsuń
  31. I co tam? Właśnie skończyłem oglądać wulkaniczna odyseję na tvp1, Ciekawy program.

    OdpowiedzUsuń
  32. I jak tam? Pilnujesz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Coraz lepiej Ci to idzie. Nie idzie na marne moje pisanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. sory .... nie zauważyłam że do spamu wskoczyły :P moja wina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagadka wyjaśniona.
      Przechodzień.

      Usuń